יום שלישי, 16 בדצמבר 2008

פטנטים - תמונות פטנטים

פטנטים - אתר הבית בישראל.

פטנטים, פטנט והמצאה, פיתוח המצאות. איתור משקיעים לפטנטים מדהימים, אך ישימים - זו חלק מההתמחות והשאיפה שלנו.
ליווי בשלבים שונים ומגוונים, תוך התאמת הייזם, משקיע, ודמויות מרכזיות בשיווק והפצה - תוך הקפדה על זכויות הממציא וגיבויי זכויותיו על פי קוד מחייב.

פטנטים - עובד בשיתוף פעולה הדוק עם משקיעים לפטנטים, מפתחי המצאות ופטנטים, ואף חיבר לשם כך מספר קבוצות פעולה השותפות יחד עם המכון לפטנטים בהתווית עידן מתקדם יותר לממציא הישראלי בישראל ובעולם.

פטנטים - חלק זה של פטנטים, נועד להצגת תמונות של תמונות של המצאות שהפכו מובן מאליו בחיי היום יום, ומטרתן להעביר טיפת אנרגיה בפורמט פטנטים לממציא המתחיל, להתרעננות, לפני שניכנס שוב לניבכי הפיתוח שוב ושוב ושוב...

פטנטים,
פטנט,
עריכת פטנטים,
חיפוש פטנטים,
רישום פטנטים,
מכירת פטנטים,
בלוג פטנטים













פטנטים, פטנט, המצאה, המצאות, פטנטים והמצאות,
פטנטים - אתר הבית בישראל,
פטנטים בישראל, פטנטים - חיפוש פטנטים, עריכת פטנטים, פטנטים - מכירת פטנטים

פטנטים , עורך פטנטים, פורום פטנטים, פטנטים, פטנט, פטנט מוצלח, עריכת פטנטים,

קידום פטנט, שיווק פטנט, פיתוח פטנט, פטנט למטבח, פטנט בישראל, חיפוש פטנט,

עריכת פטנט, פטנט, ליווי פטנט, רישום פטנט, בלוג פטנטים, פטנט רפואי, פטנט חשמל,

פטנט, בינלאומי, מכירת פטנט,מאגר פטנטים, פטנטים משקיעים



2 תגובות:

  1. ישראל כמקור להמצאות

    הנתונים הכלכליים בעולם לא מיטיבים עם ישראל. סגירת מפעלים והעברת פסי ייצור למזרח, פוגעים רבות במשק. עידוד חדשנות יעזור לנו להיערך לעתיד ולבנות לנו יתרון יחסי על פני כוח העבודה הזול במדינות המתפתחות.

    רוב הבעיות בתעשייה הישראלית קשורות בעלויות. עלות השכר של עובד ישראלי אינה יכולה לעמוד בתחרות מול מדינות המזרח הרחוק, אמריקה הלטינית ומזרח אירופה. בענף ההיי-טק אנו רושמים שיאים ועלות מהנדס ישראלי משיקה לזו של מקבילו בארה"ב.
    עם כל הצער הכרוך בכך, אין כל פלא מדוע קווי ייצור עוברים מידי יום למדינות המתפתחות. העברת הייצור למדינות אלו היא מגמה המאפיינת את העולם המערבי כולו, ותורמת רבות לתחרות ולהורדת המחירים, ובסך הכל זהו צעד נכון, כל עוד הוא לא כולל בתוכו תופעות שליליות של ניצול ילדים.
    בענף ההיי-טק הישראלי כבר הפנימו שיש צורך לחזק את היתרון היחסי, הקיים בישראל ולא לנסות להילחם בתחנות רוח.
    היתרון היחסי שלנו נמצא בראש. הפיתוח הישראלי הוא מבין הטובים בעולם בענף הטכנולוגיה, הרפואה ובכל תחום הדורש חדשנות ומקוריות. לא לחינם מגיעות המשכורות הגבוהות למהנדסים הישראלים.
    כאשר חברות זרות מעוניינות להקים מרכזי פיתוח בארץ, זה מגיע רק בגלל היכולות הישראליות, ולא בגלל גודל השוק במדינה. האוכלוסיה הישראלית קטנה מידי עבור היצרניות הגדולות, כך שאנו לא ממש נתפסים כשוק יעד אטרקטיבי. עם זאת, יחסית לגודל הטכנולוגיה שלנו, חברות הסטארט אפ הרבות וההישגים שלנו מצליחים לגרום למדינות אירופה וארה"ב להשקיע סכומי כסף לא מבוטלים בהקמת מרכזים דווקא כאן.

    מנגד, חברות רבות עדיין מתעקשות להחזיק מפעלי ייצור בארץ למרות עלותם הגבוהה. ישנם ענפים מסוימים בהם חשוב להשאיר את הייצור בארץ. זה נכון לגבי ענפיים בטחוניים, אסטרטגיים, חיוניים (כגון חקלאות, מים וכדומה), אך בענפים רבים זה נראה רע. ההוצאות גבוהות, המשכורות לעובדים נמוכות, ובמקרים רבים הם אף מגלגלים הפסדים בלתי פוסקים ומתוקצבים מהמדינה. עד שבסופו של דבר הם נסגרים והעובדים נותרים ללא פרנסה, ובמקרים רבים גם ללא ידע נרכש שיעזור להם למצוא פרנסה.

    לכן כדאי מאוד לדעת לנצל את היכולות שלנו ולהשקיע את המשאבים דווקא בהפיכת ישראל למקור של רעיונות והמצאות.

    שמואל שי, ממציא בכיר ומנכ"ל חברת GMS, המתמחה בפיתוח פטנטים ובשיווקם, אומר כי "בישראל נעשים צעדים לקידום הגישה הזו, וניתן לראות זאת בהקצאות ההון של המדען הראשי ליזמים. עם זאת, עדיין רבים מן המשאבים מופנים בעיקר לענפי היי-טק, הרפואה והביומד. ענפים רבים נותרים ללא תקצוב ראוי וטכנולוגיות ש"אינן היי-טק" לא תמיד מצליחות להסתדר ללא הון".
    שי מוסיף כי "מעבר לכך, צריך להפנות משאבים גם לחינוך. תוכנית הלימודים צריכה לדעת לעודד חדשנות ויצירתיות, מעבר ללימודים הקלאסיים. בשיטה זו נדאג שהחדשנות המאפיינת רבים מן הישראלים תמשך גם בדורות הבאים ואף תגבר".

    בסופו של דבר, קידום החדשנות והפיכת ישראל לבית תומך לממציאים הן כורח המציאות. כבר כיום אנו רואים לעיתים מקרים בהם סוגרים מרכזי פיתוח בארץ בגלל העלויות. המהנדסים במזרח אולי עדיין לא מהווים תחרות לישראל, אך אם לא נמשיך לקדם את החדשנות, נקפא על שמרינו ונראה את מרכזי הפיתוח הזרים והישראלים עוברים לחו"ל, ולנו לא יהיה מה להציע.

    השבמחק
  2. הלוואי שהצרות שלנו היו מתחילות ונגמרות בתהליך אישור משפטיים אלו ואחרים ודרך הגשת הפטנט דרך הצינורות המקובלים והאחראים על כך. אין איזה מישהו שיכול לעזור לך להגיע למצב שבו אתה עולה על ריעון חדש לפטנט? :)

    ייעוץ משפטי

    השבמחק